Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dijous, de setembre 06, 2007

Ascensió al Tagamanent (1056m) amb el Yukon

Fa uns dies m'en vaig adonar que el meu gos s'estava engreixant bastant, i que feia ja molt que no el treia a la muntanya així que diumenge m'el vaig emportar a pujar el Tagamanent.

Vam agafar el tren fins a Sant Martí de Centelles, i d'allà vam pujar al Tagamanent seguint el GR-5, tot i que en algun punt ens vam desviar i vam agafar un altre camí. Un cop al cim del Tagamanent vam descansar, el Yukon es va beure la seva aigua i la meva, i vam començar la baixada cap al Figaró passant per Can Coll. En total 4 horetes caminant.

La veritat és que va ser una excursió massa dura per ell, al final estaba ja que no podia, l'haure de portar més sovint a la muntanya.

Album: Ascensió al Tagamanent (1056m) amb el Yukon

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comments:

  • el yukon es ROSAAAAAAAAAAAA!!!


    salut FerCa!

    By Blogger Unknown, at dijous, 13 de setembre, 2007  

  • Una pregunteta, jo aquest cap de setmana aniré al Tagamanent i havia pensat portar el meu gos, es un bitxo que no em fa gaire cas i no estic segura de portar-lo. És fàcil que es perdi? no sé què fer, segur q s'ho passarà de conya però jo no vull patir constantment per si s'escapa. Aixxx què faig?

    By Anonymous Anònim, at dilluns, 13 d’octubre, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home