Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dijous, de juny 14, 2007

Ascensió al Pedraforca (2.497m)

Diumenge, aprofitant que habia baixat el nostre amic Ekain, vam anar a pujar una muntanya mítica, el Pedraforca.

L'ascenció va començar al mirador des d'on vam pujar cap al refugi i a partir d'allà vam agafar un camí que sortía cap a la dreta i que a poc a poc anava enfilant-se amb uns paisatges molt macos fins arribar al Coll del Verdet. A partir d'aquí, l'ascensió passa a ser sobre roca i grimpant una miqueta, sense que sigui res gaire dificil. Al cap d'una estona ja estabem gairebé al cim quan des de sota mirant-lo hi vaig reconeixer una silueta, al principi no n'estava segur però quan vaig veure una altre silueta amb una gorra i una pluma penjant ja no hi va haver dubte, eren en Quim i en Josue que juntament amb més gent de l'AE Muntanya també habien anat a fer el pedraforca.

Al cim ens vam ajuntar, ens vam fer les fotos de rigor i varem començar el descens cap a l'enforcadura. Un cop allà ens trobem amb una especie de tartera de pedres més petites del que és habitual amb una incilinació considerable on vam començar a fer carreres baixant corrents. Quan ja erem a baix, ens vam acomiadar de la gent del Muntanya que havia baixat corrents amb nosaltres i vam tirar pel camí que volteja el pedraforca i ens duu cap al refugi altre cop. Allà vam esperar l'Ekain i la Neus perque aquesta havia caigut baixant i s'havia fet un cop a la canyella. Quan van arribar vam acabar de baixar cap al cotxe i de tornada cap a Barcelona!

Album: Ascensió al Pedraforca (2.497m)