Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

divendres, d’abril 27, 2007

Boulder al Parc Güell

Fa uns dies en un fòrum d'internet vaig llegir que hi havia una zona de boulder al Parc Güell, després de rebuscar una mica vaig poder deduir on es trobava i dimecres vaig anar a veure si la trobava i la vaig trobar, així que ahir i vaig anar, aquest cop amb els peus de gat, a fer-hi una mica de boulder.

La zona es troba al final del passeig de Turull, a la banda Oest del Parc Güell, son dues parets, una de curta i una de molt llarga, fetes de roca, amb bones preses i recorreguts marcats. És un lloc molt tranquil, no hi pasen cotxes i s'esta envoltat d'arbres, no sembla que estiguis a Barcelona, a més no sembla que hi vagi gaire gent, al menys a les tardes.

Etiquetes de comentaris: , ,

1 Comments:

  • así, así!
    sin kotxes; poca gente...
    y tooooda la pared para ti!
    en ullibarri, hay un par de paredes así!
    luego, ya sabemos dónde ir cuando el tiempo, no acompañe mucho, o tengamos un rato libre!
    venga nen, a disfrutarlo!
    mmmmmmmmmmmmme voy!

    By Blogger Unknown, at divendres, 27 d’abril, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home