Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dimarts, de maig 29, 2007

Escalant la via "Mutant World" (5) al Pic del Martell

Dissabte ens varem juntar en Marc, el Marcel i jo per anar a fer una mica d'escalada clàsica, vam decidir anar al Pic del Martell, una zona que coneixíem, a fer una via que ens van recomenar, la "Mutant World".

La via te 4 trams, així que al principi ens els vam partir. Jo, que faria el primer tros, repetiria i faria també el segon, el Marcel que té més nivell havia de fer el tercer, on hi ha una placa que marca 5e i en Marc faria el tram final.

El primer tros es feia bé, si no recordo malament era un 4+, i malgrat les tipiques dificultats i paranoies que t'entren quan començes a fer la primera escalada del dia el vaig fer prou tranquil, la reunió queda un una plataforma a la dreta on t'hi pots estar molt comode.

Un cop van pujar també en Marc i el Marcel vaig continuar pujant, aquest cop anem per dins d'una canal amb bastanta vegetació i ni un sol seguro, aquí hi vaig posar un encastador a mitg camí, en molt poc, ens trobem davant d'una placa, a l'esquerra hi tenim una reunió pero com que no feia els metres que posava a la resenya (posava 30m i habia pujat com a molt 15m) vaig pensar que aquella placa no era la del 3er llarg i vaig continuar pujant. Efectivament, aquell era el 3er llarg, des de sota impresiona una mica, pero té molt bones preses, encara que les has de buscar anant primer a la dreta, després a l'esquerra i després altre cop a la dreta, el pas esta ben protegit amb txapes, finalment arribes a dalt de la placa i en una plataforma hi trobes la reunió.

L'ultim tram el va fer en Marcel, aquest es puja bé i més que res té un pas una mica mes difícil que es puja bé si fas oposició amb les dues cames. Un cop a dalt, vam esperar que acabes de pujar en Marc, vam comentar la jugada una mica i de baixada altre cop per tornar cap a Sant Andreu.

Album: Escalant la via "Mutant World" (5) al Pic del Martell

Dades de la via:

Nom: Mutant World.
Lloc: Pic del Martell (Castelledefels).
Grau: 5e.
Llargada: 110 m.

Material:

Corda de 60m.
10 cintes expres.
Encastadors.
Anelles de cinta plana per algun arbre.

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

• ei; no está nada mal!

parece que ya le estais pillando el truko, no?

el sitio, parece muy bonito (aunque sea, para patear),