Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

divendres, de juny 01, 2007

Diumenge vam anar amb l'Oriol cap al pirineu Occidental a pujar al Bastiments per després crestejar fins al Freser i el Pic de l'Infern.

L'ascensió va començar a un dels revolts de la carretera que puja a l'estació d'esqui de Vallter 2000, d'allà surt el camí que va cap al refugi d'Ulldeter. Un cop al refugi ens vam enfilar travesant una de les pistes d'esqui fins a pujar al Coll de la Marrana, entre el Gra de Fajol i el Bastiments. D'alla pujem cap a la dreta cap al bastiments, on encara hi vam trobar clapes de gel.

Un cop al bastiments, vam baixar per darrere per anar per la carena fins al Freser i després cap al Pic de l'Infern. Allà, vam fer les corresponents fotos i vam estar observant i identificant els cims que composen l'anomenada Olla de Núria, amb el Puigmal al fons. En acabat vam tornar baixant fins a la vall per seguir un camí que ens tornava cap al refugi, aqui s'ens va aixecar boira i ens vam desorientar una mica però finalment el camí que seguiem era el bo i després de tornar a passar el Coll de la Marrana ja baixavem cap al refugi i d'allà cap al cotxe.

En definitiva un matí de diumenge molt complet per preparar-nos una mica per anar a finals de juny a fer la Carros de Foc.

Album: Ascensió al Bastiments (2883m), Freser (2835m) i Pic de l'Infern (2869m) des de Vallter