Anem a la muntanya

dilluns, de juliol 02, 2007

Carros de foc - Etapa 1 - E. Mallafre – Amitges – Saboredo – Colomers

Temps: 9 hores
Desnivell positiu: 845m (+300m *)
Desnivell negatiu: 600m (+150m *)
Distància: 13,5 km (+7 km *)
(* Els afegits son per culpa d'un error en la ruta que ens va fer donar mes volta de la que calia).

Dimarts a dos quarts de vuit del matí sortiem del refugi Ernest Mallafre al costat de l'estany de Sant Maurici. Havíem planificat aquesta etapa com d'aclimatació, en principi habia de ser de les mes curtes, vam començar a caminar a un ritme tranquil i en molt poc arribabem al refugi d'Amitges, allà sellavem i ens enfilavem cap al coll que habiem de creuar, aquí hi va haver el problema. Un cop al coll, el camí era evident així que no vam mirar el mapa i vam començar a baixar per l'altre vall. Després de baixar-la i quan estavem per la meitat de la vall, vam consultar el mapa perquè no veiem el refugi de Saboredo, aquí, despres de pensar-hi una estona ens vam adonar que ens habiem equivocat de vall, i que anavem directes a Colomers, de fet ja gairebé hi erem, així que vam haber de desviar-nos i enfilar-nos cap a un altre coll que ens portava directes a la vall on hi havia el refugi de Saboredo.

Finalment en arribar-hi el guarda ens va explicar que era un error força corrent, vam sellar i vam tornar enrere cap al refugi de Colomers on havíem de fer nit.