Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dijous, de febrer 15, 2007

Escalant a la font de l'Ametlló

Els que llegiu el meu blog recordareu allò que explicava sobre, a l'hivern, per escalar, buscar parets amb orientació Sud-Est per aprofitar l'escalfor del sol, aquest diumenge ho vaig poder comprovar. Vam anar amb en Josue, la Sofia i el Marc a escalar a la Font de l'Ametlló, només baixar i situar-nos al costat de la paret ja vam notar com habia pujat la temperatura. La zona es va cremar fa uns anys i ara només hi ha vegetació baixa, i a peu de paret no hi ha ombra, així que acabats d'arribar i ja anàvem amb samarreta curta com si estiguéssim a l'estiu.

Vam començar fent la via Yayos (4+) per escalfar i enseguida vam anar mes cap a la dreta a pujar la via Gemma (5) que l'última vegada ni jo ni el Marc la vam poder acabar en condicions, aquest cop la va obrir en Josue i la vam acabar, fent el pas final, molt divertit on literalment t'encastes entre dues grans roques. Després vam anar a fer la Olèrdola (5), que vaig obrir jo, una via molt variada i divertida, si hi aneu i esteu a nivell de 5 us recomano que la feu.
També vaig estar fent el ruc una estona intentant la Columna Durruti (6b+), pero ni en broma la podia pujar, quan vaig notar el que cremava la vaig deixar correr.

Per acabar vam anar encara mes a la dreta, i alla ens vam posar a fer dues vies, en Josue va obrir la Canela Massana (5) i jo em vaig posar a una via de nom desconegut (5), alla m'hi esperava una desagradable sorpresa, la reunió estaba desinstalada. Vaig estar buscant alguna altra reunió pero no n'hi habia, una mica més amunt hi habia un cordino vell amb un maillon, però no em donava gaire confiança aixi que vaig destrepar fins a l'ultim anclatge, un pitó una mica rovellat, i alla amb moltes dificultats, hi vaig abandonar un maillon per poder baixar.

En acabat, vam marxar cap al poble de Moja a dinar i després de tornada cap a Barcelona, amb el Josue com a conductor novell amb una molt bona conducció. Ja no només ens obre les vies sino que ara a mes ens porta!

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home