Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dimarts, de febrer 06, 2007

Escalant a la Facu

El diumenge, altre cop a la Facu. Hi vam anar amb gent de l'AE Muntanya.

Només arribar un grup es va possar a fer una via de 4, i l'altre, amb moltes ganes de pujar el grau, vam començar per dues vies de 5+ (Cesca i Rosa Maria), les dues van resultar ser força llargues i difícils, una cosa és passar un pas de 5+ i una altre és passar-ne uns quants de seguits...
Les dues vies les vam començar el Marc i jo i cap dels dos vam aconseguir acabar-les, jo hi vaig pujar dues vegades de primer ja que passant la corda em vaig despistar i la corda va pujar més del compte, així que vaig haber de treure-la i tornar a pujar, avançant un tros nou pero sense poder acabar-la. Per sort, allà estaba en Josue per acabar-nos les dues vies.

Després d'això vam decidir marxar cap al sector esquerra de la Facu, alla en Marc i jo vam pujar una via de 5e i en Josue i la Sofia van pujar-ne una altre. En acabat estabem massa cansats i vam decidir tornar cap a casa.

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home