Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dilluns, de febrer 05, 2007

Escalant a Montserrat: El Gep LLarg i la Portella Inferior

Aquest dissabte vam anar amb l'Oriol a escalar a Montserrat, ell no habia fet mai escalada de més d'un tram, així que vam anar al Gep Llarg, la via que habiem fet al curs d'escalada en roca, i vaig aprofitar per ensenyar-li com es muntava una reunió etc...

A peu de via, vaig explicar-li una mica que faríem, i em va assegurar fins a la reunió, un cop allà, vaig muntar la reunió i el vaig assegurar des de dalt amb el reverso. Un cop érem els dos a la reunió, li vaig explicar molt bé, diverses vegades, com habia de muntar la reunió a dalt i com habia de col·locar el reverso per assegurar-me a mi de pujada. El vaig assegurar fins a dalt i aquí va venir el problema. Després d'estar esperant una bona estona mentre ell muntava la reunió s'em va acudir preguntar, i efectivament, no ho tenia clar, alguna cosa habia possat malament perque la corda cedia i no s'autobloquejava. Li vaig assegurar que jo no em movia de la reunió fins que veiés que la corda no cedia, i el vaig instar, no sense certa ironia, a tornar-s'ho a mirar. Finalment ho va muntar correctament i vaig poder pujar amb garanties de seguretat.

Després, vam anar a la Portella Inferior i hi vam fer dues vies curtes amb aturada per dinar inclosa, acabades, i veient que es feia tard i estabem cansats, vam tornar cap a casa, no sense, de baixada, aturar-nos a contemplar la zona de les agulles des de fora, precioses.

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comments:

  • Tan maca Montserrat...
    En tens per molts dies i dies pujant i baixant.
    Wapo el blog!

    By Anonymous Anònim, at dimecres, 07 de febrer, 2007  

  • Ei, no et deixo mai cap comentari però avui m'hi he decidit!

    M'agrada molt el teu blog! El vaig trobar a partir del teu fotolog (trobat també per casualitat)

    El cas és que també m'agrada molt la muntanya (no en faig als teus nivells, jeje) i em mola molt llegir-te!

    Apa, tot dit! :p

    Una abraçada!

    ---------
    pd: et dixo el meu flog per si hi vols passar! fotolog.com/maribi

    By Blogger Maria, at dissabte, 10 de febrer, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home