Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dimecres, de desembre 27, 2006

Escalada al rocodrom de Canet de Mar

Aquest dissabte vam anar amb en Roger, en Josue, el Marc i la Sofia a escalar al rocodrom de Canet de Mar. Aquest rocodrom va ser inaugurat a principis d'any, és municipal, per escalar-hi només s'et exigeix que estiguis federat, per allò de la responsabilitat civil. És un rocodrom força complet, té una zona d'iniciació per cursos, un diedre amb una babaresa i una fisura i una banda de desploms increibles que poden donar molt de joc a la gent mes experimentada, realment penso que és un bon rocodrom, increible que sigui municipal, a veure si la Jaurieta (Regidora del districte de Sant Andreu) n'apren, que a Sant Andreu som molts (però molts!) que escalem i com a minim ens n'hem d'anar fins a la Foixarda per escalar.

Doncs bé, allà hi vam passar el matí, feia una mica de fred, i t'arribava el vent que venia del mar, pero per això mateix, estaba completament buit, i el vam tenir tota l'estona per nosaltres sols. Vam començar amb les vies d'iniciació (encara no m'atreveixo a posar nivells de dificultat, però debien ser de 4rt mes o menys), vam fer les dues i vam passar cap al diedre, aquest el vaig intentar obrir pero em vaig quedar a l'ultim pas, just abans d'arribar a la reunió, per sort en Josue la va acabar i jo desprès hi vaig tornar per venjarme!

En Roger, va obrir, amb força dificultats, una via que desplomaba una mica, i que tenia unes preses de dits molt petites, en Josue la va pujar facilment, i jo i el Marc ho vam intentar un parell de vegades pero ens va resultar impossible pujar-la. Al final, en Josue va obrir una via una mica desplomada, a la banda contraria al diedre i aquesta si que la vaig poder fer.

En resum una matinal d'escalada a un rocodrom que val molt la pena visitar, jo hi tornare a la primera ocasió que tingui.

Etiquetes de comentaris: , ,