Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dimarts, d’octubre 24, 2006

4a sortida pràctica d'escalada: Montserrat

Aquest diumenge vam tenir la ultima sortida pràctica d'escalada, vam anar a Montserrat, a la zona de les Agulles, allà vam estar fent escalada clàssica, pujavem per parelles dos trams amb reunió al mitg. Vaig pujar de primer a la via, les txapes estaben molt separades i donava una mica de cosa, quan estaves a punt de txapar tenies una caiguda d'uns 8 metres, a més, al costat tenia al monitor que em tentava amb una cinta amb mosquetó i em deia: "Si te ves apurado te engancho y no caeras tanto", pero em vaig mantenir ferm i la vaig refusar cada cop!

Així vaig arribar a la reunió em vaig assegurar vaig montar la reunió amb 3 mosquetons i una cinta plana i vaig assegurar al segon fins a la reunió. Aleshores els dos ens vam quedar allà mentre jo assegurava al monitor que anava a instal·lar la seva corda al final de la via, desprès, vaig assegurar al meu company fins a dalt, i un cop era a dalt vaig desmontar la reunió i em va assegurar ell fins a dalt. Des de dalt, vam unir les dues cordes per muntar el rappel i vam baixar rapelant fins a baix. En total unes 3 horetes a la paret.

Desprès ho va fer un altre parell mentre nosaltres esperavem a baix. No vam poguer fer res més perque s'ens va fer tard, pero ens va servir per possar en pràctica tot el que ens havien explicat, jo la veritat tinc moltíssimes ganes de tornar-hi!

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comments:

  • EEEEse lagartijo!
    Yaaaaasstá! adjudicau!
    LA GAR TI JO !!
    Oye, los enlaces de Montserrat y el otro, son tuyos??
    un abrazo!
    UTZI PAKEAN EUSKAL HERRIA!!!

    By Blogger Unknown, at dimarts, 24 d’octubre, 2006  

  • i l'altra part del grup que va fer dos agulletes estupendes??
    També formavem part de la 4ta sortida pràctica d'escaladaaaa!

    By Anonymous Anònim, at dimecres, 25 d’octubre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home