Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dissabte, d’octubre 14, 2006

Canicross pel Montseny

Ahir divendres, finalment vaig anar a fer allò que tenia tantes ganes de provar, fer canicross amb el Yukon, el meu gos. El canicross consisteix en còrrer amb un gos que t'estira, per fer-ho, vaig comprar per internet les tres coses que necessitava: un arnès de tir per al gos, una linia de tir amb amortiguació i un cinturó de canicross per mi, així que un cop tenia el material necessari vaig esperar a tenir un dia lliure i finalment ahir al matí, vam anar cap al Montseny a provar-ho.

Vam anar fins al Figaró amb els rodalies de Renfe, un cop allà vam anar cap al camí que puja cap al Sot del Bac, un cop al camí, vaig muntar tot l'equip, em vaig lligar al Yukon i vaig intentar que comences a còrrer estirant-me, pero no hi habia manera de que m'estires ràpid, quan començava a tirar una mica es parava a olorar les floretes o a marcar algun arbre. Vist l'èxit, vaig decidir deixar-lo lliure per a que es desfoguès una mica, vam pujar fins al mirador del Sot del Bac i un cop allà, en un camí força més ample i pla, el vaig tornar a lligar i despres d'uns quants intents va començar a estirar, no corria gaire, més aviat caminava depressa pero al menys m'estirava i no s'aturava, això si, li habia d'anar cridant de tant en tant per a que no s'aturès. Així vam arribar fins a la Cuspinera, vam fer uns 2,5Km i el Yukon ja semblava esgotat, així que el vaig tornar a deslligar i vam descansar i li vaig donar força aigua.

A la tornada vam tornar pel mateix camí, caminant tranquils i el Yukon semblava tornar a estar animat, vam arribar altre cop al mirador del Sot del Bac i des d'allà fins a baix vam fer la baixada corrents, el Yukon però, es quedava enrere i no podia seguir el meu ritme, aleshores vaig veure clar quin era el problema: el meu gos està en baixa forma... l'haurem d'entrenar!

Etiquetes de comentaris: , ,

1 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home