Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dijous, de novembre 30, 2006

Montserrat: per la canal del Cavall i la canal de Sant Jeroni

El diumenge vaig anar a una sortida del Cicle de descoberta de la natura que organitza l'AE Muntanya. Per aquestes sortides es lloga un autocar perque hi acostuma a anar molta gent, son sortides que serveixen per descobrir una mica més el país, veure racons macos, i normalment son per tots els públics, en aquest cas, era una sortida una mica especial, ja que el recorregut, tot i no ser de dificultat, tenia punts on algú podria tenir dificultats per progressar (les dues canals).

L'excursió començava pujant per la canal del Cavall, aquesta canal està equipada amb cordes que t'ajuden a pujar amb més facilitat, d'aquí vam arribar al peu de la normal del Cavall Bernat on vam fer una breu parada per reagrupar-nos ja que hi anavem unes 40 persones. D'aquí vam començar un recorregut per l'interior de Montserrat, aquest massís és ple de camins i zones boscoses per on ens hi podriem passar dies caminant sense passar mai pel mateix lloc, desprès unes horetes caminant vam arribar fins a Sant Jeroni, el punt més alt de Monserrat, allà vam fer un descans per menjar una mica i desprès de fer algunes fotos de les precioses vistes vam iniciar la baixada.

La baixada per la canal del Cavall és molt fàcil, alguna vegada fins i tot l'he fet corrents, en aquesta ocasió no tocava, en poca estona i desprès d'algun pas una mica més incomode cobert per un cable d'acer fixat a la paret, arribavem al camí normal que ens portava cap al punt de sortida.

Allà després de dinar i xerrar una estona, vam tornar amb l'autocar, un viatge curt entre la son i les bromes d'en Roger i companyia mentre intentava explicar els plans per les properes sortides de les diferents seccions de l'AE Muntanya.