Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dimarts, de novembre 28, 2006

Escalant a la Font de l'Ametlló

Dissabte vàrem anar a fer una matinal d'escalada a la Font de l'Ametlló, molt a prop de Vilafranca. De fet ja hi haviem estat en una sortida pel curs d'escalada, és una paret ideal per escalar un matí d'hivern si fa bon dia, perque hi toca el sol tot el matí.

Ens hi vam estar tot el matí i jo vaig aprofitar per provar coses fora del meu nivell, primer, per escalfar vaig obrir una via de 4+ (Xoriço) i desprès de seguida vaig començar a provar coses difícils (per mi), vaig aprofitar el top rope d'una altre via que havien obert per pujar la Cuca petita (5+), no sense caure una vegada i deixar-me un trosset de pell a la paret... Després un company va obrir una via de 6b de nom desconegut i em vaig animar a provar a veure fins on arribava, al primer intent vaig arribar fins una mica menys de la meitat i vaig caure, i a la segona estava ja molt cremat i no vaig fer gairebé res, la via era perfecte per provar perque si queies pendolaves enrere i no hi habia gaire perill de menjar-te res en la caiguda.

Després de descansar una mica i quedar-me assegurant a uns quants vaig anar a assegurar a un company que volia provar d'obrir la via Gemma (5º), va pujar fins la meitat i allà, desprès de molts intents no va poder superar una panxa una mica fotuda. Aleshores vaig aprofitar i com que ja havia descansat una mica vaig pujar jo a acabar-la, la feina va ser meva per passar aquella panxa, vaig acabar baldat però ho vaig fer.

I fins aquí la matinal d'escalada, va ser un mati força complet perque vaig poder provar moltes coses que encara no havia fet.

Podeu mirar les ressenyes de la Font de l'Ametlló en aquesta web: http://defalla.upc.es/~oskar/font.html

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home