Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dimarts, de febrer 27, 2007

Escalada a la Penya Ginesta (Garraf)

Dissabte vam anar a escalar al Garraf. Hi vam anar en Marc, en Pep, la Mercè, la Núria i jo.

Com ja acostuma a ser habitual en mi, només arribar a les parets ja vaig voler pujar una via de 5, i com és normal, em vaig cremar. La via es diu Plana i s'enfila per una fisura que es va desviant cap a l'esquerra dibuixant una corba. A mi em va costar força obrir-la, i m'hi vaig deixar els braços però la vaig obrir. Mentrestant en Marc, força mes assenyat, va obrir una via de 4+ anomenada Ja no és normal, just al costat.

En acabat i després de descansar una estona i d'assegurar algun company, en Pep em va assegurar per pujar la via Zoe 3 també de 5, aquesta comença amb un pas una mica extrany, en el que has de posar les dues mans per oposició sota un gran sortint i anar superant amb els peus fins que hi ets prou a sobre com per arribar a una fisura amb bona presa que et permet enfilar-te al sortint. Després segueix pujant amb poques preses i peus molt relliscosos. Per superar-les en més d'una ocasió vaig fer trampa i em vaig agafar a la cinta, tot i això vaig acabar molt cremat.

Aprofitant el top rope, i després de desaconsellar-li la via, en Pep va intentar una altre via, però després d'una estona bloquejat en un pas molt llis va decidir deixar-ho correr. Després d'això vam anar a pujar la via de 4 que habia obert en Marc al prinicipi, però jo la vaig pujar de primer per no mal acostumar-me.

Mentrestant, en Marc s'en habia anat a obrir una altre via de 5, la Mediterrànea, però no la va poder acabar, com que habia deixat totes les cintes posades, i malgrat no venir-me gens de gust, la vaig intentar jo, però amb prou feines vaig aconseguir posar una cinta més que les que ell habia posat i ja em trobava massa cansat. Li vaig deixar posat un maillon a l'última txapa i també li vaig deixar la penultima cinta per què ell ho volia tornar a intentar, finalment, va pujar fins a l'ultima cinta, la va treure i va baixar.

Va ser una jornada d'aquestes que et deixen una mica de mal gust de boca, per no haber pogut acabar totes les vies, tot i això ens ho vam passar bé, això si, la conclusió final: la roca en aquesta zona esta molt gastada i la paret rellisca molt, això afegeix dificultat a les vies que son, diria jo, una mica mes del que marquen a les resenyes.

Etiquetes de comentaris: ,