Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

diumenge, de maig 04, 2008

Escalant a Subirats (Penedés)

Diumenge vam anar a fer una mica d'escalada esportiva, erem en Roger, en Josue, l'Oriol, en Marc, la Sofia i jo i vam anar a la zona d'escalada esportiva que hi ha a Subirats.

Només començar ens vam posar amb unes vies de V, la "Hot dog" i la "Destierro de un animal" que van obrir en Marc i l'Oriol respectivament assegurats per jo i en Josue, mentre en Roger i la Sofia s'en anaven a fer una altre via. En acabat, i després de pujar-les de segon jo i en josue cadascun a la seva via, vam fer un canvi de vies i en Josue va obrir la "Hot dog" mentre jo obria la "Destierro de un animal". En acabat en Josue i l'Oriol van anara fer una via de 6a (sense nom) mentre en Marc i jo en feiem una de molt curta també de V pero amb desplom i despres vam anar cap una altre via on en Marc va obrir, patint força, la "Noche de frio" (6a), la qual també vaig pujar jo després de segon patint el que corresponia!

En Roger i la sofia també van fer la "Hot dog" i després en Roger va pujar de segon la via de 6a que van obrir en Josue i l'Oriol.

En resum un bonic i aprofitat matí de diumenge on l'unic que ens va privar de seguir fotent-li va ser un sol de justícia que cap a la 1 ja era inaguantable!

Album: Escalant a Subirats.

Etiquetes de comentaris: ,