Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dimarts, d’abril 08, 2008

Escalant a la Facu

Dissabte vam anar a escalar a la Facu, hi anavem en Marc, l'Oriol i jo, vam fer primer una via de 5 per escalfar i despres vam decidir que ens fotriem a una de 6a i que no marxariem d'allà fins que la fessim.

Va pujar primer l'Oriol que va fer dos saques i va arribar fins al primer pas clau sense aconseguir-lo superar, despres ho va provar en Marc, que va superar el primer pas clau pero pel segon ja estava molt petat.
Aqui vaig pujar jo, que vaig superar el primer pas clau (en top rope) pero el segon no vaig poder, altre cop l'Oriol que va arribar també al segon pas clau pero no el va superar, i aquí, va tornar a pujar en Marc, l'heroi de la nostra jornada que va poder superar el segon pas clau i despres de descansar penjat una mica, va poder superar també el tercer i acabar la via!

Evidentment despres, amb el top rope passat vaig voler pujar-la jo també sencera, i ho vaig aconseguir, ara, vaig patir com poques vegades he patit a una paret, els braços ja no responien!
L'Oriol, estava tant petat des anteriors intents que no va voler ni fer una ultima pujada en top rope, s'ha de dir que ja havia avisat que venia cansat!

En resum, una bona jornada, en la que ens vam currar una via de 30 metres de 6a amb diedre, pasos d'equilibri, una babaresa vertical, desploms... una mica de tot!

Etiquetes de comentaris: ,