Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dissabte, d’octubre 20, 2007

Escalant a Banyadores (Cabrera de Mar)

Aquest dissabte vaig quedar amb l'Oriol per anar a Escalar. Com que només teniem lliure el matí, vam decidir anar a fer esportiva aixi podiem marxar quan vulguesim.

Vam anar a descobrir un lloc nou que jo havia sentit anomenar i del qual vaig trobar les resenyes per internet. El lloc es Banyadores, just a sobre de Cabrera de Mar, molt a prop de Barcelona. Son 5 sectors amb vies que van des del IV al 7a+, però el que més hi ha son de 5+ a 6b. Les vies estan molt ben asegurades i les instalacións son noves el qual dona molt de joc per probar vies.

Només arribar-hi ens vam instalar al sector Clasic i va començar l'Oriol obrint la "via Normal" (IV) per escalfar. Després jo vaig obrir la "Sinuosa" (V) sense gaires problemes. Al següent torn l'Oriol va obrir la "Dr. Muerte" (V+) bastant més curta que les altres.

El problema va arribar amb la següent, vaig decidir obrir la "Aresta Final" (V+) i la vaig encadenar bé fins arribar a l'aresta final, una placa completament plana que havies de superar fent babaresa en oposició, estil Yosemite com deia un altre escalador que hi havia per allà. Doncs no el vaig passar i va tenir que acabar-la d'obrir l'Oriol que es destaca per tenir força menys por (i seny) que jo.

Despres d'això l'Oriol va intentar, sense èxit "El caprici de l'infermera" (6b) i es va perdre la convidada a sopar que jo, sabedor de que no l'acabaria, li havia promés si ho feia. Per acabar també vam fer "La mirada libidinosa" (V) i una sense nom (V).

Etiquetes de comentaris: ,