Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dissabte, d’octubre 06, 2007

Corrent per Collserola (Cerdanyola-Barcelona)

Dissabte al matí em vaig calçar les malles i les bambes de muntanya i vaig anar a correr per Collserola.

El meu objectiu, era un recorregut de 7 Km que va de Cerdanyola a la plaça Karl Marx de Barcelona. Per fer-ho vaig agafar el tren cap a Cerdanyola i en 10 minuts ja hi era, un cop allà, caminant cap a on acaba Cerdanyola i comença Collserola, al costat de la masia de Can Canaletes i aquí, estiraments i començar a correr.

El recorregut és força maco, i, tot i que, no el gaudia tant com quan hi vas caminant, resulta molt agradable correr envoltat per un entorn com aquell. Als 20 minuts ja era a dalt de la serra i corria amb tota Barcelona als meus peus. A partir d'aqui baixada, pel camí de Can Masdeu i arribava a baix amb un temps total de 41 minuts 22 segons.

M'hi vaig trobar molt sobrat així que vaig decidir que el pròxim dia faria un recorregut més llarg.

En total van ser:

7Km
215m de desnivell positiu acumulat.
143m de desnivell negatiu acumulat.

Temps: 00:41:22

Recorregut:

Etiquetes de comentaris: ,