Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

diumenge, d’octubre 07, 2007

Escalant a Solius

Diumenge vam fer una sortida amb la gent de l'Agrupació Excursionista Muntanya a escalar a Solius, al costat de Santa Cristina d'Aro.

Jo no hi havia estat mai, és un lloc molt maco, amb unes agulles de granit i amb vies més que res d'adherencia.

Un cop allà ens vam separar en dos grups, el meu ens vam quedar al sector de l'Esperó. Vaig començar asegurant al Josue mentre obria la via "l'Esperó" (5+), després la vaig pujar de segon. Els altres companys també van anar obrint vies, i un d'ells, en Manel, que estava pujant la via "l'Estel Solitari" (5+/6a) va tenir un saque a dos txapes del final i la va deixar, així que em va tocar acabar-la a mi que estaba per allà ociós.

També vaig anar una estona amb l'altre grup, les noies, que estaven escalant a l'Agullola. Quan vaig arribar n'hi havia unes que encara no havien començat, i unes altres estaven a l'Agullola de baix intentant una via. Allà m'hi vaig estar una estona asegurant i també vaig aprofitar per pujar una via, dira que era la "El sud també existeix" (6a). En aquest sector també van destacar la Sofia i la Cora que van pujar una via desplomada que no he identificat però que tenia una pinta força interesant.

Al cap d'una estona vaig tornar cap a l'Esperò on encara vaig poder fer la via "Puja com puguis" (5).

Va ser una jornada força aprofitada, ell lloc és aconsellable, entorn maco, vies divertides d'adherencia, val la pena anar-hi!

Les resenyes de Solius les trovareu a la pagina dels fills de Solius: http://www.filmut.com/solius/

Album: Escalant a Solius

Etiquetes de comentaris: ,