Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

dissabte, d’octubre 13, 2007

Escalant a Climbat






Dissabte vaig anar a probar un rocodrom privat que m'havien recomenat.

El rocodrom es diu Climbat, i està situat al barri de Sants de Barcelona. Està molt ben equipat, hi ha vestidors, dutxes, zona d'estiraments i la zona de rocodrom amb font d'aigua. El terra del rocodrom està cobert de matalas gruixut per això no cal corda, només ens calen peus de gat i magnesi (ha de ser de bola). Hi ha vies de bloc i vies més llargues, tot i que no gaire, i estan dividides per nivells segons els colors de les preses. Els nivells van des del IV+ al 7.

També hi tenen una petita llibreria de l'editorial de muntanya "Desnivel", una zona de descans amb taules on hi pots menjar l'entrepá o el que sigui i també hi venen material d'escalada. Parlant amb el que ho porta em va explicar que sovint fant xerrades obertes sobre diferents temes relacionats amb l'escalada i també cursos d'iniciació.

La part negativa d'aquest magnífic rocodrom és el preu, en la meva opinio massa car. L'entrada per un dia festiu o una tarda laborable costa 12 euros, per un matí laborable son 9 euros. també hi ha packs de 5 i 11 entrades que surten una mica més economics. Per últim l'abonament mensual pels matins és de 36 euros i per les tardes és de 49 euros.

A mi, personalment, em va agradar força pero hi anire molt de tant en tant perque son molts diners.

Per a més informació: http://www.climbat.com/

Etiquetes de comentaris: ,