Anem a la muntanya
  el bloc muntanyenc d'en FerCa

divendres, de maig 02, 2008

Barranc del Lloro (Montserrat)

Divendres a la tarda vaig anar amb l'Oriol a fer el barranc del Lloro a Monserrat. En un principi voliem fer el Barranc del Clot dels Cargols però ens vam adonar massa tard que que no duiem prou corda per fer-lo així que vam anar a fer el del Lloro del qual també teniem la resenya.

Per arribar al barranc vam deixar el cotxe a una pista que que és la que ens porta cap al refugi Vicenç Barbé, d'alla ens vam dirigir cap al camí que puja cap al Pas del Princep passant pel costat de la Cova de l'Arcada pero just abans de pujar cap a la cova, ja veiem a la banda esquerra la sortida del barranc, aquí vam pujar per un camí que duu a les parets de l'esquerra on hi ha vies d'escalada esportiva i seguint per la paret cap a la sortida del barranc, pasada aquesta, darrere d'una mini agulla, hi ha un cami equipat amb uns esglaons de via ferrada que ens permeten anar més directes cap a l'inici del Barranc, s'ha de dir però que és un tram una mica precari, assegurat amb una corda vella i desgastada.
Un cop a d'alt hem de seguir pujant pel camí que entra una vegada al barranc però hem de seguir més amunt fins que el camí torni a creuar el barranc. És més que aconsellable dur un mapa per no confondrens de torrent.

En si el barranc no te gran cosa, tots els rapels excepte l'ultim serien destrepables, i l'unic que destaca son alguns punts més o menys curiosos i el rapel final en el que baixem per una mena de diedre amb unes vistes molt maques.

Queda pendent anar a fer el dels Cargols que te pinta de ser més interesant.

Album: Barranc del Lloro.